- kliknij na zdjęcie by zobaczyć galerię -
Tematem przewodnim warsztatów był marketing i decyzje marketingowe. Celem warsztatów było zapoznanie gimnazjalistów z istotą marketingu oraz kształcenie umiejętności podejmowania decyzji grupowych a także uświadomienie młodzieży, jakim celom i wartościom powinna służyć decyzja, jakie są pozytywne i negatywne skutki poszczególnych rozwiązań.
W warsztatach uczestniczyło łącznie 26 uczniów z:
- Gimnazjum w Babkach Oleckich
- Gimnazjum w Bakałarzewie
- Gimnazjum Nr 2 w Olecku
- Gimnazjum dla Dorosłych w Olecku
W trakcie warsztatów uczniowie poznali cykl życia produktu na rynku oraz rodzaje działań, jakie powinny być podejmowane wobec produktów znajdujących się w określonej fazie cyklu swego życia rynkowego. Jednak to nie wszystko - część praktyczna dotyczyła realizacji projektu polegającego na podejmowaniu decyzji marketingowych wobec produktu znajdującego się w VI fazie cyklu życia rynkowego. W tym celu wykorzystano metodę drzewka decyzyjnego. Uczniowie wykazali się zaangażowaniem, doskonale poradzili sobie z projektem. Udział w zmaganiach warsztatowych był dla nich cennym doświadczeniem. Na zakończenie wyróżnione zostały dwa zespoły, których projekty okazały się najbardziej interesujące. Uczestnikom wręczono pamiątkowe upominki.
Dziękujemy wszystkim gimnazjalistom i opiekunom za przybycie.
Zapraszamy za rok.
Organizatorzy:
Anna Pogorzelska, Marzena Kaplińska
|